Praktiskā mārketinga stratēģija

Intensīvais biznesa apmācību seminārs
Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem
Semināra norises laiks tiešsaistē: 13. maijā plkst. 9.00–14.00
SATURA IZKLĀSTS:
1. daļa:
EFEKTĪVĀKIE MĀRKETINGA INSTRUMENTI
Mārketings kā biznesa filozofijas un veiksmes stratēģijas pamats;
Mārketinga stratēģijas būtība un nozīme biznesa panākumu nodrošināšanā;
Mārketinga stratēģiju varianti un elementi (sastāvdaļas);
Mārketinga galveno elementu raksturojums un izmantošana.
Prece un tās pievienotā vērtība;
Cena un tās ietekme uz mārketinga aktivitātēm;
Vieta kā preces pieejamības kritērijs;
Preču virzīšanas tirgū nepieciešamība.
Mārketinga darbības galvenie principi;
Mārketinga darbības veidi – paņēmieni, instrumenti;
Tirgus izpēte un mārketinga pētījumu vadīšana, segmentēšana;
Produkta un uzņēmuma pozīcijas nostiprināšana tirgū – pozicionēšanas stratēģijas nozīme;
Klientorientētu attiecību vadīšana.
Mārketinga komunikācijas nepieciešamība un galvenie elementi;
Mārketinga sistēmas komunikatīvie līdzekļi.
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.
2. daļa:
Tikai rezultatīvākie pārdošanas risinājumi:
Efektīvāko pārdošanas stratēģiju un elementu kopums;
Pārdošanas procesu izveide un sakārtošana;
Produkta vai pakalpojuma unikalitāte;
Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti.
Pārdošanas veidi un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā;
Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi;
Pārdošanas stratēģijas elastība veiksmīgai pārdošanai.
Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem;
Klienta izzināšana un sarežģītie klienti;
Klientu uzvedības maiņa un pārdošanas paradumi;
Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk?
Potenciāla noteikšana esošiem klientiem;
Stratēģija, prioritātes, aktivitātes;
Ilgtermiņa sadarbība ar klientiem, lojalitāte;
Kā vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu;
Visas komandas iesaiste klientu lojalitātes stiprināšanā.
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.
Lektore Dr. oec. Iveta Liniņa. Mārketinga un pārdošanas vadības speciāliste un pasniedzēja, ekonomikas zinātņu doktore, biznesa augstskolas “Turība” komercdarbības katedras docente, mārketinga un tirdzniecības vadības programmu direktore ar vairāk nekā divdesmit gadu praktisko pieredzi – vada studiju kursus mārketingā un pārdošanas vadībā. Latvijas Ekonomistu asociācijas, Latvijas Tiešā mārketinga asociācijas un Latvijas Tirgotāju asociācijas biedre.
Vairāku zinātnisko pētījumu un publikāciju autore ar vairāk nekā 27 gadu pieredzi pārdošanas un mārketinga vadībā Latvijas un arī starptautiskos uzņēmumos.
Mārketinga, pārdošanas vadības un pētījumu metožu tirdzniecībā speciāliste darbojas gan kā lektore, gan praktizējoša konsultante dažādos mārketinga un pārdošanas jautājumos.
CITA INFORMĀCIJA:
Apmācību iespējas:
E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar Biznesa Uzrāviens līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59 + PVN.
APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā.
Cena: ar Biznesa Uzrāviens līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 39 + PVN.
Apmācību organizators: Praktiskā mārketinga akadēmija. Cenā iekļauti apmācību materiāli.
Par dalību apmācībās tiek izsniegta Praktiskā mārketinga akadēmija apliecība elektroniskā (PDF) formātā.
Kontaktinformācija:
Praktiskā mārketinga akadēmija
Tālrunis 25922672
E-pasts: info@seminari.lv
Lai pieteiktos apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:
Par semināru
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Norise 13. maijā plkst. 9.00–14.00
- Zināšanu līmenis Jebkuram sagatavotības līmenim
- Valoda Latviešu
- Students 0
- Assessments Yes
-
Iveta Liniņa
Mārketinga un pārdošanas vadības speciāliste un pasniedzēja, ekonomikas zinātņu doktore, biznesa augstskolas Turība komercdarbības katedras docente, mārketinga un tirdzniecības vadības programmu direktore ar vairāk nekā divdesmit gadu praktisko pieredzi - vada studiju kursus mārketingā un pārdošanas vadībā. Latvijas Ekonomistu asociācijas, Latvijas Tiešā mārketinga asociācijas un Latvijas Tirgotāju asociācijas biedre. Vairāku zinātnisko pētījumu un publikāciju autore ar vairāk nekā 27 gadu pieredzi pārdošanas un mārketinga vadībā Latvijas un arī starptautiskos uzņēmumos. Mārketinga, pārdošanas vadības un pētījumu metožu tirdzniecībā speciāliste darbojas gan kā lektore, gan praktizējoša konsultante dažādos mārketinga un pārdošanas jautājumos.