BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA

Biznesa apmācību intensīvais kurss
BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA:
attiecības ar klientiem un kolēģiem, psiholoģija, biroja grāmatvedība un aktualitātes darba tiesībās jeb kā biroja vadītājam kļūt par uzņēmuma dvēseli.
Apmācību norises laiks: 20. maijā, 26. maijā, 2. jūnijā un 9. jūnijā no plkst. 10.00–13.00
E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā, pēc dalībnieka vēlmēm – pieejams arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 99 + PVN.
APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59 + PVN.
SATURA IZKLĀSTS:
1. Biroja vadītājs – personiskā un profesionālā piemērotība.
Biroja vadītāja loma uzņēmumā un galvenie pienākumi
Biznesa etiķete – pieklājība nav tas pats, kas atturība.
Nevainojama uzvedība un labas tonis
Pieklājība, kas stiprina biznesa attiecības un lietišķumu.
Lietišķās komunikācijas veidi dažādās vidēs (klātienē, pa tālruni, e-sarakstē, e-vidē).
2. Darba vietas organizācija, izveide un uzturēšana. (Atmosfēras radīšana)
Darba vietas zonējums.
Nosacījumi darba, atpūtas un koplietošanas telpām.
Darba vietas iekārtošana un tās nozīme.
Raksturīgākie riska faktori birojā.
Darba higiēnas prasības. (Ergonomika)
3. Efektīva laika plānošana.
Laika plānošanas prasmes.
Kā tikt galā ar “nepatīkamiem” uzdevumiem.
Veiksmīgas laika izmantošanas nosacījumi.
Personiskie un kolēģu darba “ritmi”.
Signāli, ka laiks tiek nevērtīgi izmantots un tā optimizācija.
4. Pareizā forma – reprezentēšana un sarunu vadīšana.
Perfekta viesmīlība – labu attiecību pamats.
Aizrādījumi un kritika.
Argumentēšanas māka.
Kā sadarboties ar “grūto” kolēģi vai klientu.
Personiskās stresa noturības prasmes.
Diplomātija kā konfliktu paredzēšana un novēršanas iespēja.
5. Grāmatvedības politikas pareiza plānošana un īstenošana uzņēmumā.
Grāmatvedība – finanšu un vadības pārskati, bilance, naudas plūsma, atskaites, EDS;
Vienkāršā ieraksta grāmatvedība – pašnodarbinātajiem, IK, biedrībām un nodibinājumiem;
Divkāršā ieraksta grāmatvedība – SIA;
Cenu veidošanas metodes.
6. Darba tiesības personāla speciālistiem:
1. Darba līguma un grozījumu pareiza noformēšana, biežākās nepilnības darba līguma noformēšanā, to nozīme turpmākajās darba tiesiskajās attiecībās un iespējamos darba strīdos.
2. Darba līguma nosacījumi, ja darbs tiek veikts attālināti.
3. Dīkstāve, neparedzēta darba veikšana un papildu darbs.
4. Darba samaksas, tai skaitā piemaksas, slimības naudas un ikgadējā apmaksātā atvaļinājuma, izmaksa. Ieturējumi no darba samaksas.
Apmācību lektore – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c.
Apmācību lektore – Sandra Zeltiņa – sociālo zinātņu maģistre ekonomikā. No 1994. gada nodarbojas ar uzņēmējdarbību, ir Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu koordinatore Latvijā, starptautisku projektu dalībniece un mācību līdzekļu līdzautore. Ir 20 gadu pieredze kā lektorei par uzņēmējdarbības tēmām, tai skaitā mārketingu, finansēm, projektu vadību un grāmatvedību. Daudzu gadu lektora pieredze lielākajos Latvijas mācību centros – NVA, finanšu institūcijā Altum, mācību centrā Dialogs. Četru mācību grāmatu līdzautore Zvaigzne ABC “Naudas pasaule”.
Apmācību lektore – Diāna Švānberga – praktizējoša juriste darba tiesībās, darba aizsardzībā, administratīvā pārkāpuma un administratīvā procesā. Pasniedzējai ir 10 gadu pieredze Valsts darba inspekcijā, tai skaitā pieredze Juridiskās nodaļas vadītājas amatā. Ikdienā konsultē uzņēmējus un fiziskās personas darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu piemērošanā, pārstāv klientu intereses valsts iestādēs un tiesās administratīvo pārkāpumu lietās un administratīvajos procesos. Vairāku gadu pieredze semināru un kursu vadīšanā.
CITA INFORMĀCIJA:
Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs “Biznesa Akadēmija”. Cenā iekļauti apmācību materiāli.
Par dalību apmācībās tiek izsniegta īpaša biznesa izglītības centra “Biznesa Akadēmija” apliecība elektroniskā (PDF) formātā.
Lai pieteiktos apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:
Par semināru
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Norise 20. maijā, 26. maijā, 2. jūnijā un 9. jūnijā no plkst. 10.00–13.00
- Zināšanu līmenis Jebkuram sagatavotības līmenim
- Valoda Latviešu
- Students 0
- Assessments Yes
-
Anita Rošāne
Apmācību lektore – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c.
-
Sandra Zeltiņa
Apmācību lektore – Sandra Zeltiņa – sociālo zinātņu maģistre ekonomikā. No 1994. gada nodarbojas ar uzņēmējdarbību, ir Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu koordinatore Latvijā, starptautisku projektu dalībniece un mācību līdzekļu līdzautore. Ir 20 gadu pieredze kā lektorei par uzņēmējdarbības tēmām, tai skaitā mārketingu, finansēm, projektu vadību un grāmatvedību. Daudzu gadu lektora pieredze lielākajos Latvijas mācību centros – NVA, finanšu institūcijā Altum, mācību centrā Dialogs. Četru mācību grāmatu līdzautore Zvaigzne ABC "Naudas pasaule".
-
Diāna Švānberga
Apmācību lektore – Diāna Švānberga – praktizējoša juriste darba tiesībās, darba aizsardzībā, administratīvā pārkāpuma un administratīvā procesā. Pasniedzējai ir 10 gadu pieredze Valsts darba inspekcijā, tai skaitā pieredze Juridiskās nodaļas vadītājas amatā. Ikdienā konsultē uzņēmējus un fiziskās personas darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu piemērošanā, pārstāv klientu intereses valsts iestādēs un tiesās administratīvo pārkāpumu lietās un administratīvajos procesos. Vairāku gadu pieredze semināru un kursu vadīšanā.